This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
  • Benvenuto su Speedcubing.it!
  • Puoi utilizzare Tapatalk per visitare il forum da smartphone!
  • Non sai dove mettere una discussione? Utilizza Generale!
Benvenuto ospite! Log in Registrati

Valutazione discussione:
  • 0 voti - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ma come ho fatto???
Qualche Sant'uomo sa come risolvere questo?
Ciro[Immagine: c26c3d04bc59b9db6c85fa4368f946a5.jpg]

Inviato dal mio VTR-L09 utilizzando Tapatalk

Rispondi
Nel 444 non si possono scambiare solo 2 centri (un po' come non puoi scambiare solo 2 angoli o solo 2 spigoli nel 333)
Però puoi fare un 3 cycle coinvolgendo un pezzo uguale a quei 2

Esempio, tenendo il "centro" rosso-blu in up, e blu-giallo in F risolvi facendo: l' u l U2 l' u' l U2

un 3cycle che scambia Ufl -> Ubr -> Lfu

Rispondi
grazie, ho visto anche qualche tutorial e ho capito, la parità nel megamorphix mi ha fatto impazzire, avevo precedentemente mischiato il windmil 4x4 ed è più semplice.
Ciro

Rispondi